About Me

My photo
Sekiranya ada pertanyaa atau komen, bolehlah add saya di akaun wechat : Ani_Mj, fb : Ngu Ani Mj, dan Twitter : Annie Ngu. Inshaa Allah, segala permasalahan anda akan saya cuba rungkai. ^____^ , Malaysia

Mesej Untuk Semua

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA... SEMOGA ANDA SEMUA SIHAT SEJAHTERA HENDAKNYA...

Wednesday, December 5, 2012

Saya Mula Menulis Novel

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!

Kali ini, saya ingin berkongsi cerita saya berkenaan dengan minat saya dalam penulisan novel. Ya, saya minat menulis novel dari sekolah menengah lagi. Dan, terbaru, saya telah menghantar karya saya (bukan penuh sangat pun) ke Penulisan2u kerana ingin mencuba nasib sebagai penulis. Karya saya yang pertama ini bertajuk, "Aku Pencintamu".

Ramai kawan saya mendesak supaya cerita saya ini dihabiskan. Huhuhu.. Nak buat lagu mana, memang teringin nak siapkan cepat, tapi dek kekangan masa belajar (saya sekarang sambung belajar di USM Pulau Pinang).

Nak tahu jalan cerita ini? Saya akan pamerkan di masa akan datang. Insya Allah..

Sayang semuanya!! ^__^

No comments:

Penguin Doing Jump Ropes Backwards